Eliza Rogalski, PR Manager Tempo, in 2007:
"in RO, CSR-ul este departe de a fi inteles ca o practica de management. el este o disciplina aflata in grija departamentului de PR, cand defapt ar trebui sa fie una din preocuparile managementului companiei. este un intrument de cosmetizare (mai facem o donatie, mai sponsorizam ceva, mai plantam un copac) si nu de planificare a unei dezvoltari pe termen lung. sunt putine programe de CRS reale in Romania, programe care sa aiba obiective, bugete, modalitati de evaluare, indicatori de performanta. modelul romanesc al CSR-ului este gigi becali. ceea ce nu e neaparat bine sau rau ci doar insuficient, societatea romaneasca are nevoie de CSR veritabil nu de acte de filantropie"
1.realizati un discurs de 4-5 pagini in care sa sustineti sau sa combateti afirmatia citata, data fiind ca ea a fot facuta in 2007.
2. utilizati notiunile studiate la retorica in special pe cele care ii apartin lui m. foucault
3. argumentati cu ajutorul notiunilor predate la cursurile de specialitate de rp si cu exemple de csr din romania din perioada 2007-2011
4. textult rebuie sa fie redactat a.i. sa marcati partile discursului direct pe text (in stanga textului)
5. precizati separat, la fina, caracteristicile auditoriului dumneavoastra, contextul si locul ales.