Materia: Publicitate online
Tema: Campanie publicitara online
Trimis la email:
iulian.veghes@gmail.comSubiectul email-ului: grupa - nume, prenume
Intro
1. Denumirea site-ului unui produs/serviciu/brand (real sau fictiv)
2. Descrierea target-ului acestui produs/serviciu/brand
3. Obiectivul campaniei
4. Mesajul campaniei
Campanie CPM
5. Crearea banner-ului (descrierea fiecarui slide - in cazul in care are mai multe - recomand 2 sau 3 slide-uri).
6. Alegerea a 3 site-uri - (sau sectiuni de site-uri: exemplu sectiunea “timp liber” din evz.ro) pe care va fi plasat banner-ul. Puteti sa folositi fisierul excel cu rate-card-urile Arbo care se afla in arhiva de pe forum sau sa alegeti alte 3 site-uri in cazul in care considerati ca cele existente acolo nu corespund target-ului campaniei.
Campanie CPC
7. Alegerea a 3 cuvinte cheie (1 cuvant cheie = un cuvant sau o insiruire de cuvinte) care pot fi cautate de potentialul target al produsului/sericiului/brand-ului (exemplu: cuvant cheie - “masini second hand” pentru un site de anunturi auto) - pentru eventuale idei se poate folosi “google keyword tool”
8. Conceperea reclamei adword - se pot genera reclamele intrand in google adword cu contul de gmail si apoi se pot copia cu print screen in lucrare sau se pot realiza descriptiv in felul urmator:
Titlu: ..... (max 25 caractere)
Descriere 1: ........... (max 35 caractere)
Descriere 2: ........... (max 35 caractere)
URL: .......
Nota: Se va urmari coerenta logica si identificarea corecta de la obiectiv la audienta, la mesaj construit adaptat la audienta si obiectivul stabilit. La fel se va urmari ca site-urile (sau sectiunile de site-uri) alese pentru a promova campania - prin afisarea banner-ului - sa fie coerenta din punct de vedere al audientei cu targetul campaniei.
Multa bafta,
Iulian Veghes
PS Daca aveti intrebari mailul este intotdeauna un instrument la indemana