BAREM DE CORECTARE PROIECTE COLOCVIU CURS OPŢIONAL „Mediatizarea evenimentului public”-CRP II 10 IUNIE 2011
1 punct din oficiu
1,5-puncte-argumentarea evenimentului ales din perspectiva calităţilor care fac din informaţie o ştire
2 puncte-banca de date culeasă, selectată, modalitatea de analiză de conţinut cantitativă şi calitativă, realizarea hărţii evenimentului şi a protagoniştilor
3 puncte-comentarea evenimentului prin analiza SWOT, comentarea şi argumentarea calităţii evenimentului, schiţa de campanie, argumentarea şi comentarea rolului protagonistului
1,5 puncte-prezentarea proiectului
1 punct-coerenţă, coeziune, proprietatea termenilor, ortografie, punctuaţie.
EVALUAREA PROIECTELOR
Iacob Cristina, Ioniţă Andreea, Petrescu Cristina-Anca-1+ analiza ştirii cu argumentarea informaţiei în cauză lipseşte+1-descrierea informaţiei, dar nu are interpretarea potrivit celor trei aspecte de la pagina-ce trei ştiri conţin...+/-1,5+1-4,5 patru///nu s-a vazut din punct de vedere informational ce s-a realizat…..nota ramane aceeasi-4patru
Comăniţă Marian-1+prezentarea diacronică a fenomenului este singura interpretarea a lucrării, ceea ce este insuficient. Era necesară o interpretarea a afişului azi cu aspecte de continuitate sau inovaţie-0,5+0,5+/+1,5+0,5-4 patru///de dezvoltat aspectele de continuitate si inovatie…..1+1,5+3+/+1-6,5///7sapte
Dima Andreea, Olaru Maria, Vasluianu Alexandru, Zăbavă Andrada-1+1+1-analiza suferă de compararea conţinutului de reacţiile surprinse, cine are dreptate, 1+1,5+/scrierea proiectului este deficitară ortografiei româneşti........-5,5-cinci-proiectul si-a modificat ortografia, dar nicidecum exprimarea, dar……reactiile nu sunt interpretate din perspectiva publicului romanesc pe care proiectul il viza. Ramane sa refaceti proiectul pentru septembrie 2011-6sase
Anghel Andreea-1+1,5+2+3+1,5+1-10 zece
Neacşu Ana-Maria, Roşu Diana Felicia, Vasile Augustina Mihaela-prezentarea Power Point nu poate ţine loc de referat ştinţific, cu toate că include câteva aspecte-subiectul este foarte bun...ce s-a întâmplat cu proiectul final.............1+1,5+1+1+1,5+1-7 şapte////1+1,5+3+2+1,5+1-10 zece
Coteţ Gabriela- ce legătură este între fotografie şi festival- am luat ca proiect festivalul- prezentarea ? 1+1,5+2+/interpretarea nu există în conformitate cu o metodă a analizei de conţinut-+////+1-5,5-cinci
Simion Theona-important să stabilim la nivelul conţinutului produsului media ce este este un documentar sau un interviu, sau un documentar, al cărui format este interviul.....din punct de vedere discursiv.1+1+2+1,5+/prezentare+ ortografia///////5,5-cinci///1+1,5+3+2+prezentare+1--8,5///9 noua
Stănescu Alexandra-1+1,5+2+3+1,5+1-10 zece
Tufă Mirela- proiectul nu este complet în ceea ce priveşte analiza informaţiei-1+1,5+2+1+1,5+1-8 opt
Ciurumelea Carmen Angela- 1+1,5+2+3+1,5+1-10 zece
Constantin-Şerban Doriana Valentina-1+1,5+2+1,5+1,5+1-8,5-opt///10 zece
Dumitru Aura, Comana Oana, -1+1,5+2+3+1,5+1-10 zece
Linţeanu Narcisa Mihaela-proiectul nu are o analiză a interviului potrivit unor criterii de formă-punerea în scenă, coduri de vestimentaţie, decoruri,etc în spaţiul televizual, sau de conţinut-tematica-seria întebare-răspuns-1+1,5+/+/+0,5+1-3 trei Acest proiect ar fi trebuit sa contina aspectele legate de fata personala a invitatului-Printesa Diana asa cum a reiesit din aceasta prima parte potrivit relatiei intrebare -raspuns , a rolurilor pe care le performeaza. Comparat cu alta parte sau ceva din media scrIse care au fost reactiile la acest interviu. De aceea propun ca examenul cu prezentarea proiectului sa ramana pentru septembrie 2011. 1+1,5+0,5+/+/+1-4patru
Cană Ivona- 1+1,5+2+3+1,5+1-10 zece
Croitoru Alexandra-1+1,5+2+2,5+1,5+1-8,5-opt/////9,5-zece
Cîrstea Ioana, Mihai Larisa- Proiectul nu conţine interpretarea datelor din dezbatere aşa cum este reflectată de media, atenţie –nu toate datele ci acele aspecte din prezentare, deci...1+1+/+/+1+/+1-4 patru///documentul nu se deschide , deci va fi refacut individual , poate cu alt subiect pentru septembrie 2011